خلوتی سرد

...
مشخصات بلاگ

Instagram:30akalantar

آخرین مطالب

29مهر96

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

اگه حوصله داشته باشم حتما میرم پیش یک روانپزشک

روانشناسم نه...روانپزشک

میگم روانپزشک جان من دوس دارم ازدواج کنم اما...

اما علاقه ای به دختر ندارم...

من زن دوس دارم...زن مسن تر از خودم...

نه یکسال..نه دوسال...حداقل 10سال...

مطلقه و بیوه هم فرق نداره...

حتی مشاهده شده که متاهل هم باشه باز میپسندم:/

میگم جناب روانپزشک،با قرص و آمپول خوب میشم؟

  • sia ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی