خلوتی سرد

...
مشخصات بلاگ

Instagram:30akalantar

آخرین مطالب

21مهر 96

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

تقریبا هیچوقت از دوست دختر داشتن خوشم نیومده.

میل و گرایش و علاقه من

 به خانم های مسن و سن بالاتر از خودم بوده و هست...

البته هیچوقتم سراغش نرفتم و پیگیر نبودم...

کلا تنهایی رو بیشتر میپسندم...

ولی ارتباط با خانم سن بالا هم حس میکنم بد نباشه...

شاید یکی از دلایل ازدواج نکردنم هم،

کم میل بودن به دختر کوچیکتر از خودم هست..

با مسن تر از خودم ازدواج کردن هم مکافات زیادی داره..

همین تنهایی لذت بخش تر هست به گمانم :)))



  • sia ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی