خلوتی سرد

...
مشخصات بلاگ

Instagram:30akalantar

آخرین مطالب

28شهریور96

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۹ ب.ظ

عجیب چند ماهه

 یاد مسافرت 16سال پیش به مشهد افتاده ام

پدرم مینی بوس داشت

سه تا خانواده فرهنگی که هیچ شناختی ازشون نداشتیم

مسافرش بودن

من و برادر کوچیکترم هم به همراه پدر رفتیم...

یکی از خانواده ها فقط دوتا دختر داشت...

دختر بزرگه همسن من بود

یادش بخیر چقد دوسش داشتم

هم خوش حرف بود و هم خوش قیافه

مهربون و نازک دل هم بود...

12سالم بود ولی عاشقش بودم:)

بعد از اون سال ندیدمش

تا یکسال و نیم بعد که 5ثانیه دیدمش...

بعد ندیدمش تا سال 85 که اونم 10ثانیه بود...

دیگه ندیدمش تا چند ماه پیش

اینستاش رو کاملا اتفاقی دیدم...

شوهر کرده...پسرش حدود 5 الی 6سال داره

دستای پسرش معلولیت داره:(

نه لایکش کردم و نه کامنت گذاشتم...

البته که او مسلما من رو بجا نمیاره ولی

منم دوس نداشتم خودم رو معرفی کنم...

اگه مجرد بود میرفتم خواستگاریش:)


  • sia ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی