خلوتی سرد

...
مشخصات بلاگ

Instagram:30akalantar

آخرین مطالب

25خرداد

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ق.ظ

عاشق نوشتنم...ولی اصلا استعدادش رو تدارم...شاید هم چون دایره واژگانم خیلی کمه نمیتونم بنویسم

الان از اون لحظاتیه که دوس دارم بنویسم و هی بنویسم و هی بنویسم...ولی چی؟ نمیدونم...

به همون اندازه که نوشتن رو دوس دارم از فکر کردن بیزارم...ولی به همون اندازه که نمینویسم   به همون اندازه فکر میکنم...

آخرشبه دیوانه شدم...بفهم...خخخخخ

  • sia ...

نظرات  (۱)

سلام
شاید تو ام مث من منتظر یه نفری!
من بخاطرش , یه ساعتو پنج دقیقه نوشتم..
پاسخ:
ن بابا...من فقط روانیم.خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی